Ripartizione III – Scuola di Dottorato Tor Vergata

SEMINARS - Guarino and news about Nov 15

Please remind that on Friday we will host Pierfrancesco Guarino, presenting “Capturing Misalignment”, at 12 in Aula A; meetings will be held in Room 1B3-6.

We have a new speaker for November 15: Matteo Cervellati (Alma Mater Bologna), I will soon let you know the title of his seminar but you can start booking your meeting slot with him here.

I am also reminding you the next seminars (McCloskey will give his seminar on Thursday, Oct 24):

Pierfrancesco Guarino October 18 University of Udine
Adam McCloskey October 24 University of Colorado
Mikhail Golosov November 8 University of Chicago
Matteo Cervellati November 15 Uni Bologna
Evan Rose November 22 University of Chicago
Kevin O’Rourke November 29 NYU Abu Dhabi
Alberto Martin December 6 Centre de Recerca en Economia Internacional (CREi)
Paola Giuliano December 13 UCLA

Accetto